torsdag 2 september 2010

18.58

Baby you're a firework.
Come on let your colors burst.


hejhopp. har blivit dålig på att uppdatera jag vet , men jag har inte haft någon blogglust. men nu ska de nog komma igång ordentligt igen !

kollade kommentarer idag och fick en kommentar om att de är tråkigt att läsa min blogg för jag bara skriver om vad jag gjort på dagarna. och att hon/han tyckte att jag skulle lägga in frågestund , dagens outfit m.m. de är bara bra att veta , för jag vill ju inte göra en tråkig blogg som ingen vill läsa . så jag ska väll bättra mig !

men nu så gör jag väll så att jag skriver om min dag lite i alla fall haha !

dagen började med svenska. vi kollade på film , typ schinlders list. den handlar om judarna och nazisterna under andra världskriget. en av de hemskaste filmerna jag sett ! en man , som är tysk då. han bor i en villa över där judarna jobbar och bor. på morgonen går han ut på balkongen och tar fram sitt gevär. han kollar runt efter judar som sitter och vilar sig. sen skjuter han dom ! som att de vore typ småkryp. helt sjukt ! och hur i hela friden kan man skjuta ett barn ?! helt hemskt är de i alla fall !

efter svenskan så vare idrott. vi skulle springa spåret, de gick väll bra tills jag fick astma anfall. och nej jag har ingen medecin för de för jag brukar få ta thuvas , min lillasyeters haha. då jag började hosta som en galning. då fick jag typ skit ont i huvudet oxå. så jag tog bussen hem.

jag la mig och kollade på film , började med pirates of the caribbean , svarta pärlans förbannelse. sen så satte jag på pirates of the caribbean, död mans kista. men jag somnade efter några minuter haha ! skit trött, sov nog i en och en halv timma.

innan mamma kom hem idag kollade jag på one tree hill. de är verkligen ett super bra program ! grät till och med lite idag för de va en som skulle dö å massa haha :-(

sen åkte jag och mamma ut och handlade en present till carro som har fyllt år. ska träffa henne imorgon. skojj ! :-)

de här hade jag på mig idag.



ikväll är jag barnvakt.

/michis

3 kommentarer: