fredag 10 september 2010

13.28

What was going around your head.

hejhopp. nu äre såhär att jag är super trött på mitt hår , (IGEN). haha jag tröttnar sjukt fort på håret och älskar förändringar i håret.

och dessutom älskar jag att ta hål i öronen haha ! så kul att ha många. jag har två i varje öra men jag ska ta ett till i varje öra snart. sen får vi se om jag ska ha fyra i ett och tre i de andra. får väll se ;-)!

men tillbaka till håret. som ni vet färgade jag ju håret för några veckor sen eller hur lång tid de nu va. såhär blev de då



vart super nöjd ! men nu har ju färgen gått ur och är typ rosa orange. från början va de ju sjukt rött , super häftigt !

sen innan de i somras så klippte jag ju lugg. de blev såhär:



då va jag oxå super nöjd ! men sen ville jag ha lång lugg igen. och de har jag ju typ nu.
men känner mig kanske sugen på lugg igen hihi !

haha jag har sagt till mamma att jag vill sätta i hårförlängning, färga håret lite ljusare. sen slinga rosa slingor i underhåret ! de skulle va riktigt häftigt tycker jag :-)!

hur ska jag göra med håret mitt tycker ni ? jag är öppen för de mest galna förslag , tycker bara de är kul som jag sa :-)! ( nu kommer säkert ingen svara, så blir de såhär lagom pinsamt:-)! )

/michis

1 kommentar: