söndag 19 september 2010

12.13

We will not go down.

Dålig uppdatering nu igen :-(! Men igår hade jag inte tid haha. Min kväll va grym. Den började med tjejkväll hos lollo med singstar och massa skoj ! Va längesen jag hade så kul hjärtat ! love u !

Senare kom Philip. Så sjöng vi och så men sen drog vi ut. Sen kom fredde. Vi gick runt och snacca. Sen kom polisen. De typ vällde ut 8 poliser ur polisbilen :O! Vi ba men va fan har vi gjort. Men dom letade efter en alkis. Hahah innan polisen kom hade vi stått och snaccat med honom. Undra vad han hade gjort ?

Vid halv ett drog Lollo hem. Jag och Fredde sov hemma hos Philip. Fast jag sov typ skitdåligt.

Vaknade med huvudvärk. Philip räddare i nöden kom i alla fall med en alvedon.

Nu resten av morgonen har vi bara slappat och kollat film. Jag har vart hemma ett tag nu och ätit lite pizza och ah haha.

Bilder från tjejkvällen kanske kommer sen !

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar