onsdag 22 september 2010

17.01

Jag vill ha dig nu,
som jag hade dig förut.


Nu så känner jag mig mer motiverad och sugen på att blogga så nu blire nog roligare att läsa. För de få som läser min blogg ;-)!

Idag hade vi skoljoggen i skolan. De suger ju typ, men jag och Jasse kom fram till att vi gick för att få snygg rumpa haha ! ;-D Träffade Fredde en stund efter skolan och pratade litegrann. Trevlans !

När jag hade vart och hämtat Thuvis på skolan så träffa jag Inger, min gamla fritidsfröken. Hon har läst på min facebook att jag har suttit barnvakt åt min lillasyster många gånger. Så hon hade pratat med mammor där hon jobbade, och dom ville ha mig som barnvakt ! Tänka sig:-)! Så jag tror jag ska satsa på de nu. Men nu är min stora fråga, hur mycket ska jag ta betalt ? Jag har kollat runt lite på olika forum och så. Folk tycker allt från 50-100kr/h. Jag är ju 15 år och jag tycker jag har ganska bra hand om barn. Snälla jag behöver svar på frågan !

Lillsis&jag




/michis

6 kommentarer:

  1. Jättefin och söt blogg!
    Haft en bra onsdag hittils ? :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. sv: Skönt att höra :) Jo samma här faktiskt.
    Planer för resten av dagen då?
    Kram

    SvaraRadera
  3. sv: Hade tänkt packa klart, ta ett bad och sova bort min migrän haha.

    SvaraRadera
  4. hmm.. jag vet inte. jag brukar också vara barnvakt åt grannbarn, föräldrars kompisars barn osv.. Jag brukar typ få 200 för kanske 3-4 timmar. Tycker det är helt okej iallafall :-) Hoppas det där löser sig iallafall.

    Puss :)

    SvaraRadera
  5. tack :D:D ja brukar läsa din då och då, glömmer alltid va den heter :)

    SvaraRadera