fredag 10 september 2010

15.55

When you left you took my heart.


nu har jag setat och nördat ett spel på spela.se
moget michis , moget ! haha en no-lifer är vad jag är!

när jag skulle duscha idag så tog jag av mig kläderna. sen märker jag att något sitter fast på min tutte. haha där satt ett tuggummi! jag hade lagt de i bhn innan skolfotot för jag fick de av simon. jag hade inte tuggat på de asså haha ;-) ibland när jag ska duscha kan de sitta fast kronor och skåpnycklar ! vad ska man säga haha..

här har ni dagens låt som jag nöter sönder !


snart blir de mitt älsklingsprogram One Tree Hill !


/michis

1 kommentar:

  1. Snälla skulle du kunna kolla in på min video på youtube? Du får gärna skriva en kommentar ifall du vill.. och orkar? Gärna på engelska :)
    Tack <3

    http://www.youtube.com/watch?v=xu0Si53yHaM

    SvaraRadera