torsdag 16 september 2010

14.57

Every rose has its thorn.
Just like every night has its dawn.


Jag ursäktar för ingen uppdatering igår ! Haha de är säkert ändå ingen som bryr sig. Vet inte om de är så många som läser min lilla blogg men men ;-D

Igår:

Kommer inte ihåg att jag gjorde något speciellt. Men jag kan lägga in lite bilder från skolan ;-)


Haha killarna byggde nå torn av stolar och nå backar och soptunnan ;-D

Efter skolan, typ när mamma kom hem. Så gick vi ut i skogen och plockade svamp. Hittade ganska mycke i alla fall !
Svårt att se på bilden men ändå ;-)

Här får ni oxå en super söt bild på Thuvis. Blåare ögon får man ju leta efter !

Tryck på bilden för att se bättre.


Idag:

Idag har jag ju bara hunnit vart i skolan så har inget speciellt att säga.

Amanda skrev nyss till mig på facebook att hon tyckte att jag skulle skaffa lugg igen. De kan hända att saxen åker fram ikväll ;-D

Här får ni en super fin låt som mamma väckte mig med häromdan !
Nehe den fanns inte på youtube , kolla spotify :-)!

I believe - R.Kelly

/michis

2 kommentarer:

  1. haha jag trodde det var pomfritt och kebab på svamp bilden :D

    SvaraRadera
  2. haha du tänker för mycket på sånt :-D

    SvaraRadera