torsdag 12 augusti 2010

23.35

All I need is you.

shaaa. idag började dagen med att åka till tandläkaren. tandställningen sitter där nu. haha rosa på vissa ställen. men shit vad den skaver och jag känner inte igen mig själv.

senare träffade jag fredrik , så kom lollo och martin sen oxå. vi kollade på bolibompa ! haha liv. men sen skulle jag åka och hälsa på thuvas gudmor i hallsta så då drog dom.

helena&peter , dom vi va hos. dom har ett växthus som är lika långt som en elvamanna plan eller nåt ! dom odlar typ tomater och säljer till affärer.

när jag kom hem va jag med fredde,jonte,hannes och martin. sen med lollo.

jag&lollo drog till jimmie . där vare party , och inte som ni tror. jag och lollo drack ingenting för vi är skötsamma flickor :-)

nu sitter jag här och saknar bejb. och tandställningen skaver.

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar