fredag 20 augusti 2010

09.51

Just gonna stand there and hear me cry.
But that's alright because I love the way you lie.


shena. vaknade ovanligt tidigt idag. har skit ont i halsen och febergräns , greeaat..

dagen igår spenderades med killarna. kollade på de regnar köttbullar haha. sen kollade vi på fast and furious eller hur man säger haha.

här är mina och lollos killar.




haha fast nu är de ju så att lollo har sin daniel. grattis till er ! (haha då får jag båda killarna för mig själv ;-D)

på kvällen va jag ute med grabbsen och gjorde typ inget. gick hem ganska tidigt.

idag har jag ju som sagt inte hunnit gjort så mycke. är sugen på frukost men de är inte min hals..

SEN STORA GRATTIS TILL CARRO SOM FYLLER 16 ÅR IDAG ! :-D
grattis bästa du !





/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar