tisdag 31 augusti 2010

14.51

Säg att du förstår mig.
Nej vad menar du?
Jag vill att du förstår mig.
Så vad menar du?
Du gör det mycket svårare
än det egentligen är.


hejhopp ! skrev ingenting igår I know men jag hade ingen lust eller så. på dagen va de skola , vi gjorde inget speciellt. efter skolan åkte jag ner på stan. där träffade jag ludvig. vi tog bussen till skultuna.

vi satt och och snacca och hade skojj. mamma hämtade mig vid halv åtta. va sjukt trött , gick och la mig super tidigt.

idag:

skolan. känns som man redan är skoltrött. skulle åkt ner på stan men de blev inte så idag. är i stort behov av nya mascara,foundation och ett par jeans.
ikväll får vi se vad jag hittar på.

förresten är jag trött på facebook som cpar sig !



orkade inte ta på mig nåt speciellt idag så de blev såhär.

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar