torsdag 26 augusti 2010

13.35

Baby you're all that I want.

tjabba ! började tjugo i nio idag , så lite sovmorgon blev de ! va typ skittrött imorse så jag orkade inte bry mig så mycke om vad jag hade på mig så de här blev de :



lånades mamma rosa tröja , för skön !

i skolan va de först film , sen så vare förhör. hade de med maria stolt som tur va , hon är jätte bra på att fixa förhör !

sen blev de film igen. slutet på den vi hade börjat kolla på. de va lite sorgligt tycker jag. den handlade om auschwitz eller vad de heter. om en liten pojke en mamma och en pappa. den va i för sig på itelienska men de va ganska hemskt !

efter skolan skjussade snälla martin hem mig för jag missade bussen , tack !

den här bilden har simon tagit idag , de är simon jerry och joel. haha !



/michis

4 kommentarer: