onsdag 18 augusti 2010

14.37

I keep dreaming you'll be with me.

heeeeeej. haha måste komma på nåt nytt sätt att börja ett inlägg med. har nog använt alla som finns snart haha ! :-D

hann inte skriva något igår , hade fullt upp hela dagen. först träffade jag lina. vi gick ut med hennes hund , eller de är inte hennes hund men hon va hundvakt.
sen åkte vi ner på stan och strosa runt lite. prova skor typ , de bästa som finns haha ! tänk att dom redan har tagit in höst skor. hösten kommer snart fast man inte vill känner jag !

när jag kom hem så kom min saknade lojsan hit. vi hade som vanligt, när vi inte har träffats på några dagar, VÄÄÄÄLDIGTTT mycke att snacca om ! munnarna bara går i ett ! haha :-D

sen gick vi ut och träffade martin och fredrik. så kollade vi på film hemma hos martin. sen sov lollo hos mig.

de va igår de. idag vaknade jag med lollo. jag hade tydligen pratat i sömnen. sen typ petat på hennes arm med foten , så när hon undrade va de va så satte jag mig upp och pekade rakt fram i några sekunder. sen la jag mig och sov , vad har jag drömt egentligen haha !

vi åt frukost, sen kollade vi på tv. sen blev de film. nattbuss. haha filmen är ju helt sjuk.

så gick hon hem. nu sitter jag här och lyssnar lite på musik.

ville bara tipsa om en väldigt rolig och läsvärd blogg !

http://playingwithwords.blogg.se/

de va allt för stunden !

/michis

1 kommentar:

  1. SVAR: Tack så jättemycket för länken och de fina orden! Gulligt av dig :-) Kram!

    SvaraRadera