lördag 28 augusti 2010

16.12

So many times I wished,
you'd be the one for me.


hejsan. blev inget skrivit igår , sov hos martin med martin(såklart eftersom vi hos honom haha), simon och adam. adam va riktigt på g hela kvällen , aldrig sett honom sån! :-D dansade till gunter , den där ding ding dong haha ! sen dansade dom ful dans. skratta så jag nästan dog !

först kollade vi på snabba cash , sen kollade vi på paranormal activity. har sett den förut men ingen av grabbarna hade sett den. HAH jag har aldrig sett dom så rädda ! vi alla satt i en klump på helspänn , haha shit ! sen när adam reste sig så hade han massa fläckar i rumpan. fattade ingenting :o ! haha men sen såg vi att de va massa mosade pimpim i soffan :-D

efter de behövde vi något annat att kolla på. så vi kollade på the fast and the furious. precis när första delen va slut av filmen , då kommer de upp nå eftertext. martin sov, och då hör man simon, aaaaah de är paranormal activity som har börjat igen. MARTIN VAKNA DU MÅSTE STÄNGA AAAAVV MARTIN FÖR FAAAAAAAAN !!!!!!!!

jag själv gömde mig under filten för jag ville inte se haha :-D

vi somnade vi fem sen. tack för en rolig kväll/natt ! :-)

idag har jag vart på bio med familjen. vi kollade på toy story 3. haha riktigt söt film , grät nästan en skvätt !

ikväll vet jag inte alls vad som väntar :-(

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar