lördag 27 februari 2010

yesterday

shena. tänkte berätta om min fredagskväll. vid kvart över sex mötte jag philipica. väntade på bussen , som va sjukt försenad ! tjurig busschaufför dessutom. så gick vi till kvartan och mötte jesper. sen kom fredde. så gick vi till konsum för dom skulle ha godis. så tillbaka till kvartan där de va massa folk som skulle lana. va där ett tag. lite senare gick jag jesper philip fredde hannes&marcus hem till felix. han hade fest, fast alla låg typ och spydde när vi kom , förutom felix, haha ! så va vi där och snaccade och hade lite kul. så kom jonte oxå, trevligt folk blev de där. vi kom oxå fram till att felix tv är nästan lika lång som mig, haha ! vid elva skulle vi gå till kvartan men då kom jesper på att jag nog skulle gå till bussen. hade helt glömt bort de haha. åkte med bussen hem. kom hem slocknade i sängen nästan direkt.

tack för en jätte skojsig kväll bästa !

jesper, duär min egen ängel, min stjärna , mitt allt.
du har gjort min dröm till verklighet och varje dag med dig är underbar.
jag älskar dig obeskrivligt mycke !

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar