lördag 20 februari 2010

freeeedaaaag !

äntligen fredag ! idag vare skola som vanligt. fick veta so provet , vg. stolt haha. efter skolan gick jag hem till jesper. vi kollade på björnbröder och mös. haha filmen är så sjukt söt och bra ! sen kom rolle och vi spelade kort. så kollade vi tv , sen kom brome.

så gick vi till konsum sen till sporthallen så hämtade mamma mig. åkte hem och åt tacos med lollo hemma hos mig. så åkte vi till tillberga och kollade innebandy. förresten så har jag jespers tröja, typ världens skönaste, undrar om han ska få tillbaka den, hmm.. haha.va vi på kvartan med moa&jasse. haha moa målade tippex (stavning) på jasses tänder, de typ fastnade ! haha sen så lyckades moa pilla bort jasses tandsmycke som hon har försökt fått bort ett tag. haha !

vid kvart elva tog vi bussen hem och nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik. tack alla för en kul dag !

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar