söndag 14 februari 2010

helgen

hejsan. i fredags vare ju först kinamat med lollo&emelie på stan. riktigt roligt och maten va godast! sen åkte vi till kvartan och lyssnade på när ett band spelade där.

lördags. gick till konfirmationen med lollo. skulle fixa till rockmässan på kvällen. jag och lollo bakade typ 100 muffins. sen åt vi jätte mycke smet. så dekorerade jag,lollo&frida alla muffins. lite senare kom michelle,lenne&kimberly. har saknat dig så michelle! på kvällen va de rockmässa. sen gick jag&lollo hem och åt hos marcus för min familj va där. när vi skulle hem gick vi förbi ica och köpte chips&dricka till melodifestivalen. gick hem till mig och kollade på de. sen ut igen och träffade max,magnus&simon, gick hem till eddie och så följde han och en annan simon med hem till magnus. vi kollade typ tv. så gick jag lollo och max hem. sen sov lollo hos mig.

idag. vaknade skavfötters breve louise. sen satt vi bara och slappa ända fram tills vi skulle träna. nu ska jag snart äta. saknar dig jesper, krya!

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar