onsdag 10 februari 2010

hello. skola idag som vanligt. fick sluta tidigare , kvart över två. åkte ner på stan med lollo jesper fredde och felix. jesper skulle fixa nå med linser , så jag och lollo gick runt och kollade lite. haha de finns mycke roligt folk på stan , och med min och lollos humor så blir allt sjukt kul! sen bussen hem med alla hem till felix. kollade tv. sen kom mamma och hämtade mig&lollo. hem och åt och fixade engelskaläxan. sen satt jag mig här. nu lyssnar jag igenom massa aqua låtar. haha riktigt tufft!

imorgon är de so prov , borde nog plugga till de. men ska nog göra de snart. de är för mycke för mitt huvud..

jo jag kom på en sak. idag när vi va hos felix då hitta lollo en sånhär kub. vet inte vad de heter , en sån med olika färger så ska man få liksom en färg på varje sida. man blir helt galen ! typ beroende ! man klarar ju bara att fixa en sida med en färg. sen äre kört. förstår mig inte på dom som klarar de. måste finnas nåt sätt att fixa dedär på. jaja , men jag vart i alla fall stolt över att klara en färg.

är riktigt kissnödig just nu om nån ville veta, hare bra.

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar