tisdag 16 februari 2010

min dröm är min verkligehet

hej. idag vare skolan som vanligt. för en gångs skull va olle sjuk , händer typ en gång om året. så de va ingen so. efter skolan åt jag&lollo semlor för de är ju fettisdagen idag. de va gott men asså man blir ju kräkmätt om man trycker i sig en hel. haha. sen gick jag och hämtade thuvis från dagis. nu tittar hon på tv och jag sitter här. mamma är och klipper sig de är därför jag är barnvakt. thuva är inte så jobbig så de är inge problem för mig. ikväll ska jag va med evve , har inte vart på riktigt länge!

imorgon är de sovmorgon till halv tio för olle är sjuk så de blir ingen svenska. skönt att sova lite längre.

måste bara säga att jag har världens bästa pojkvän. min dröm är min verkligehet.
jag älskar dig jesper!


fick bli en bild på mig och thuvis. underbar unge ! är så glad över mina systrar. älskar er

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar