tisdag 9 februari 2010

tisdagsmys?

sholahopp. idag vare skola , fick tillbaka matteprovet. MVG ! en riktig pluggis här... efter skolan gick jag hem till jesper. vi kollade på film och mös. sen hem och kolla på film med familjen. sommaren med göran. skojjs !

borde nog sätta mig och plugga till so provet som är på torsdag snart. men så sätter man sig vid datorn och tänker : snart , snart ska jag plugga. men jag lurar ju igen annan än mig själv så dum som jag är.. men so:n är så svår att plugga till för de är så många olika saker och man vet inte riktigt vad de är man ska komma ihåg. siffror och sånt funkar inte att ta in i min hjärna. typ hur många procent av olika saker. de går in genom ena örat och ut genom de andra. tänk om man kunde lära sig läxorna lika bra som man lär sig låttexter ? skulle ju va skitbra. inte för att skryta men när jag har lyssnat på en låt några gånger sätter sig faktiskt texten där på nå vis. haha men så kanske de är för alla. vad vet jag ?
nej nej denhär bilden gör inte alls så jag längtar efter sommaren!

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar