tisdag 2 februari 2010

drömmar

i natt drömde jag att jag blev biten av en orm. och så berättade jag de för mamma , hon ba de där kommer jag ihåg att min mamma berättade för mig nångång. de betydde nånting när man drömde om ormar. inte för att man kanske kan tro på sånt. men jag kollade google. usch varför skulle jag drömma om en orm för ?!

Ormar: Att se en hopringlad orm i drömmen är ett varsel om fara och fängelsestraff. Det kan också vara ett tecken på sjukdom eller hat. Ser du en orm ligga utsträckt betyder det att din hustru bedrar dig. Drömmer du att du dödar en orm kommer du att triumfera över dina motståndare och alla som avundas dig. Om du drömmer att en orm försöker bita dig i fötterna är det ett varsel om svartsjuka och avund. Lyckas ormen bita dig väntar sorger och besvikelser. Att se en orm eller hydra med sju huvuden är en förvarning om frestelse och synd. Om du slåss med ormar i drömmen kommer du att besegra dina fiender. Ser du många ormar i drömmen kommer du att bli lurad av en kvinna.

står ungefär samma sak överallt. haha men de roliga va att jag hitade en hemsida som de verkligen står allt om alla drömmar. kan va lite kul att kolla ;- )

http://sjundesinnet.se/dreams.htm

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar