tisdag 19 januari 2010

studiedag

hejsan. idag vare studiedag. direkt när jag vaknade ringde jag lollo. sen åkte vi ner på stan. gick skitlångt för vi skulle hämta hennes id. haha sen tog vi bussen tebaka till stan. jag hittade inget speciellt. men lollo blev lite kär i ett läppglans. haha. sen hem till mig och kollade på i taket lyser stjärnorna. vi har sett den enmiljon gånger men den är sjukt bra! man börjar nästan alltid gråta. ska se den på fredag igen med lollo,fredde&jesper. sen när jag och lollo hade sett på den så kollade vi på narnia. för lollo hade aldrig sett den och man måste bara ha sett narnia. haha ;-) sen så skulle lollo hem och äta. ikväll blire nog bara mys framför tv:n. sen imorgon är de skola igen.. bläääähh med stort b. /michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar