lördag 30 januari 2010

bästa

hej, igår blev bästa kvällen med lollo,jesper&fredrik. vi kollade på the haunting in connecticut. fast jag såg inget av filmen ... haha. men de lilla jag såg va läskigt ;-o. mitt i filmen va vi tvungna att få lite humor så vi stängde av och satte på family guy. fredde&jesper drog hem vid halv elva. men lollo va kvar ett tag. haha vi hade ätit skitmycke godis så vi va helt proppmätta! men sen började vi äta chips oxå haha. sen gick lollo hem. då hoppade jag in i duschen och sen så kröp jag ner i sängen. 29/1-10 jag älskar dig jesper möller


idag så vaknade jag ganska tidigt. smsade med lollo. vi kom fram till att vintern suger hårig balle. hmm... idag ska jag med min familj på tobbe trollkarl. haha mest för thuvas skulle alltså. får väll se hur de blir. ;-) ikväll får jag se vad de blir för skojjs./michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar