torsdag 14 januari 2010

hångel med lyktstolpe

hello everybody. idag vare skola som vanligt. hände väll inget speciellt, förutom att simon blev fasttejpad i en stol och ställd ute i snön. haha. sen efter skolan fick vi springa till bussen. hann precis. sen när jag och lollo är på väg hem från bussen , typ skrattar åt allt möjligt. då så går jag fram till en lyktstolpe och skojade med lollo och sa att jag skulle hångla med den , haha. då går lollo fram och slickar på lyktstolpen. och fastnar! jag började skratta så tårarna sprutade och de kändes som jag skulle kissa på mig! HAHA, och jag kunde inte göra nåting för jag skrattade så mycke! sen frågade jag om jag skulle hämta vatten , lollo ba nej lämna mig inte här med tungan ute . ni kan ju tänka er hur kul de lät?! sen så sa hon att jag skulle spotta på hennes tunga. haha då fick jag göra de och tillslut lossnade hon. herre gud de va de roligaste på länge. du är för rolig louise. jag älskar dig bästa vän. you made my day. ikväll blire träning. kommer dö för min kondis suger just nu. / michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar