söndag 31 januari 2010

förkyld

shena. idag vaknade jag vid halv elva. gick upp och kollade på film. sen satt jag vid datorn. sen så började jag göra mig i ordning. kunde inte va med på träningen för jag är dunderförkyld. :/ mamma skjussade mig till tillberga till fredde&jesper. haha när jag kom dit så va jesper borta och fredrik sa att han hade gått hem. fast jag gick inte på de haha. han hade gömt sig i en garderob. sen gick vi tre hem till jesper och kollade på bruce den allsmäktige. mysigt. så skulle jesper träna så mamma skulle hämta mig vid fredde, så vi gick dit. tack för en bra dag! imorgon är de skola. inte så himlans taggad... sen så blir jag tokig på att förkylningen aldrig försvinner. hmm... nu ska jag snart krypa ner i soffan framför tv:n /michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar