fredag 29 januari 2010

fredagsmys

halloj. idag vare skola. hade läxförhör på so:n ,de gick åt helvete... fy michis! sen efter skolan åkte jag ner på stan med lollo. dom som tog hålet ville kolla så de läkte bra, de gjorde de. sen åkte vi till karamellfarbrorn. godis , vi är ju lite tjocka jag och lollo. men vi har kommit på att i sommar när vi åker till thailand då kanske vi blir jagade av galna elefanter , som han som hade blivit de på sin bröllopsresa, och då kommer vi springa så mycke så vi blir smala igen. problemet löst! ikväll ska jag va barnvakt åt thuvis. men ensam behöver jag inte va , mina bästa vänner kommer ju. jesper,fredde&lollo. vi ska kolla film och mysa. just nu sitter jag och äter godis och tänker på thailand. allt är fixat nu med biljetter och sånt. kommer att bli bäst!

igår va vi på nå grejjs på slottet med laget. då blev vi sminkade med rött läppstift och sånt. haha vackert!

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar