söndag 31 januari 2010

kallt

hejsan hoppsan. idag var jag på tobbe trollkarl med familjen haha. sen så va jag med jesper,fredrik&philip. vi kollade lite film hos philip. haha dom gav philips brorsa pengar för att han skulle komma fram till mig och säga : hej snygging, vill du ha mitt nummer? haha så fick jag de , men de glömde jag ju tyvär där ;-) sen skulle killarna åka pullka haha. fast de blev bara en sanbbis, för de är så himla kallt ute ;o. så gick vi hem till philip igen. jag hade ingen känsel i fötterna, tygskor på vintern kanske inte är så bra... hmm. så kolla vi på film. sen skulle fredde&jesper hem. så vi gick till ica så hämta freddes mamma dom. då gick jag hem till marcus familj för där va mamma. då sjöng vi sing-star. haha låter förjävligt men sjukt kul! så gick vi hem och jag ska nog lägga mig snart. rolig dag i alla fall. /michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar