måndag 25 januari 2010

stress

hejsan hoppsan. idag vare skola igen. fsat de enda jag och lollo gick och tänkte på va thailand. haha. de hände väll inget speciellt. men de känns som man blir helt dränkt i läxor. jag borde nog igentligen sitta och plugga nu men men... hämtade mitt andra idkort idag då. eftersom mitt andra blev stulet för ungerfär ett år sen på ett disco. har i alla fall lärt mig att inte lämna kvar pengar och kort i en obevakad garderob. hmm de låter ganska självklart men jag tänkte väll som alla andra , varför skulle någon rota i just mina fickor när min jacka hänger längst inne i garderoben i ett mörkt hörn... hade bara lite otur när jag tänkte där ;-). ikväll måste nog jag och lollo fixa engelskapresentationen eftersom vi inte gjorde de igår. för då hade vi fullt upp med att skrika och hoppa runt som galningar. haha. jag tror att sommaren 2010 kommer bli den bästa. /michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar