söndag 4 juli 2010

23.54

Can we pretend that airplanes
in the night sky
are like shooting stars.
I could really use a wish right now.


shena. idag landade planet i sverige , så nu är jag i sverige igen folket ! resan har vart bäst . jag tänkte skriva de roliga händelserna här på bloggen. lollo har alla bilder så ni får väll kolla på hennes blogg när hon laddar upp dom. eller de blir nog på fejjan.

roliga händelser i kanske inte rätt ordning men ändå.
  • första dagen så snubblar louise till , och får in lillfingret i fläkten och skär upp lite av lillfingret. haha !
  • lollo och jag låg precis vid där vattnet börjar med badmadrasser. plötsligt skriker hon till , då va de en fisk som sög på hennes finger ! jag visste att fiskar är lite farliga alltså. haha !
  • jag lollo och beccis låg på stranden själva när pappa helena och deras tvp vänner va och badade. då kommer de fram en kille i tjugoårs åldern och frågar , are you from sweden ?
    yes sa vi. han ba , tänkte väll. sen typ , är ni här själva eller ? då rebecca säger , nej våra föräldrar är i vattnet. HAHA ! han stammar då fram , h h hur gamla är ni egentligen ? så sa vi de. han ba , jaha jag bara undrade. hejdå. haha !
  • vi va inne i chaweng som stan hette. då helt plötsligt hör jag den högsta smällen jag hört i mitt liv ! trodde de va krig eller nåt. alla på gatan blir typ livrädda. men då va de en neonlampa som exploderade. fan va de small !
  • en dag när jag och lollo låg på stranden kom de fram en försäljare och frågade om jag och lollo rökte. vi ba nej , han ba marijuana ? (eller hur de stavas) vi ba ehh nej ? han försökte sälja de till oss. HAHA
  • de va en glassförsäljare som gick runt och sjöng , no woman no cry , no condom you'll die.
  • en försäljare på stan gick runt och skrek , sommaltidel sommaltidel hel hel sommaltidel !
  • vi va på marknad , då kommer en katt fram och naffsar rebecca på hälsenan !


de va några saker haha.

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar