tisdag 20 juli 2010

23.22

I feel my wings have broken in your hands.
I feel the words unspoken inside.


hejhopp. igår va en riktigt rolig dag med slem ! (S.L.E.M = SOFIA , LOUISE , EBBA OCH MICHAELA)

först grillade vi i gropen. vi va bombsäkra på att de skulle regna , men nej vi klarade oss ! rikigt kul hade vi !

så gick vi hem till mig och tältade på min tomt haha :-D dehär måste vi göra om !


idag vaknade jag i ett sjukt varmt tält haha. vid tolv åkte alla hem , då åkte jag med min familj till ikea. sen åkte vi vidare till

kunde inte stava till de så de fick bli sådär. haha de är en av dom roligaste affärerna man kan gå in i tycker jag. jag är riktigt barnslig ;-D där köpte vi i alla fall monopol , pamp i paradiset. man har typ en dvd skiva som man ska följa lite. fast man har ju vanlig spelplan oxå , fast lite modernare grejer hehe.

sen så mös vi med kvällsmat här hemma.

senare gick jag ner till gropen och mötte fredde&hannes. vi cyklade till malmabanan och kikade lite. efter de drog vi till ica och träffade alex. sen va vi bara ute och gjorde inget speciellt. träffade saknade evve&anni ! har saknat er <3

den här låten är en av favvisarna just nu.

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar