fredag 9 juli 2010

19.31

It's been so lonely without you here.
Like a bird without a song.
Nothing can stop these lonely tears from falling.
Tell me baby where did I go wrong ?
I could put my arms around every b
oy I see.
But they'd only remind me of you.


Hejsan hoppsan !

Fick nyss se att de är skrämmande hur tidningar kan lura oss ! Jag läste de på en blogg. De är bild på Robert Pattinson och Kristen Stewart ihop. De står att de är oskiljbara och grejer.





Sen får man se orginalbilden. Dålig stil av tidningarna tycker jag !




/michis

2 kommentarer:

  1. sv: ja du behöver bara skaffa så fixar dedär sig själv, fast de tar sin tid.
    jag har bara fått ihop 18kr på typ 2 månader.
    och jag har ingenaning om hur jag ska göra för att få de att gå fortare.
    men man får väll vänta och se:)

    jag saknar dig också gumman!

    SvaraRadera