lördag 24 juli 2010

00.11

What's in your head, is it pleasure in your mind?

hejhopp. idag skulle vi ha åkt tillbaka till strömskär. men vädret va inte så kul så de blev inget.

så kom fredde , vi kollade på film och pratade. så kom mamma hem och grät. lilla mamma de kommer lösa sig. hon måste operera om knät för de va något fel igen. men de kommer lösa sig mamma ! jag älskar dig.

så jag och fredde följde med henne till apoteket och hämtade medecin. sen hem till film igen.

sen åkte han hem och åt. då så spelade jag lite monopol med familjen. men vi spelade inte klart för jag åkte med mamma och handlade en ny hamsterbur eftersom min hamster typ har rabies och har bitit ett stort hål i sin bur. så han behövde en ny , undra hur länge den håller..

nu mot kvällen va jag med philip , vi kollade på zombieland. bara sjuk film vill jag lova ! haha.

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar