tisdag 15 juni 2010

23.11

It's been so lonely without you here.
Like a bird without a song.
Nothing can stop these lonely tears from falling.
Tell me baby where did I go wrong ?
I could put my arms around every boy I see,
but they'd only remind me of you.


hej. min fortsättning på dagen blev så att fredde,jonte&lollo hälsade på en stund. sen på kvällen spelade vi match. och nu sitter jag här och tänker på att jag ska till thailand och har inte packat en grej, och jag ska packa allt imorgon för då ska jag till pappa. haha jag kommer glömma hälften , men de spelar ingen roll. ska shoppa sönder om jag hittar nå kul i thailand. får se om jag hinner blogga något mer nu innan vi åker. men de tror jag. annars säger jag hejdå , och till alla underbara vänner , jag älskar er och kommer sakna er mest ! och i så fall , grattis i förskott till bästa fredrik.

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar