tisdag 8 juni 2010

22.45

We can be heroes, just for one day. We can be us, just for one day.

hejsan. idag va de ingen skola. skönt ! kollade vad jag skulle ha för frisyr på skolavslutningen. de blir denna :



vad tycker ni :-)?

sen så kom hannes&fredde. så åkte vi till gropen där jonas martin wictor och simon va. sen drog fredde och hannes. men jag va kvar med grabbsen. men då kom de några omogna ungar (fast dom va typ 16-17) och började skrika på oss. sen började dom kasta sten ! skit nära att träffa jonas med en skitstor sten ! sen började dom skrika jävla svennejävlar å grejer. då ville inte vi va kvar så jag skulle hämta min cykel som va typ där dom va. jag ba ge upp sluta kasta typ. han som kasta ba : jävla hora ! då blev jag arg kan jag säga, va fan på väg att springa fram och döda honom. fick inte fram nåt ord för att jag blev så arg ! ingen kallar mig hora kan jag säga. ingen respekt för tjejer har dom ! eftersom jag inte kunde prata för jag va så arg så åkte de fina långfingret upp.. moget jag vet .. men jag kunde ju inte prata.

sen drog vi där ifrån, jag cyklade typ uppe is skogen så grabbarna trodde att jag hade blivit kidnappad eller nåt. haha söta ! så dom blev typ oroliga. men sen kom lilla jag nertrampandes förbannad som fan ner från skogen. så cyklade vi hem till martin och jonas.

satt och snacca typ. sen skulle jag hem å käka.

så åkte jag tillbaka till jonas och martin.

sen drog jag simon wictor jonas martin och fredrik till donken. jag åt glass haha. sen va vi ute typ.

nu sitter jag och lyssnar på musik.

/michis

1 kommentar:

  1. martin ferdriksson10 juni 2010 kl. 23:18

    dagen gillades förutom blattarna ;)

    SvaraRadera