söndag 6 juni 2010

22.51

Get on up on your feet to the love store.


shena. idag blev jag väckt av väldigt roliga människor som ringde vid halv åtta. jag hörde villka två av dom va i alla fall , ludde&philip. första gången la jag på. andra gången svarade jag och frågade vem fan de va som ville nåt. haha men man blir ju lack när någon väcker en. dom frågade om jag ville köpa luddes strumpor som han hade haft på sig hela natten. haha och min röst va helt cp för jag är förkyld och grejer. men jag la i alla fall inte på , jag va trevlig och snaccade haha ! så fick jag höra den här låten i luren innan dom la på. haha.




hela dagen har spenderats i gropen med lovajs och lite olika folk. jag har bränt benen och magen. inte skönt ! sen hade jag en lång piercing på mig så såhär ser min mage ut nu.



vet inte hur bra de syns men de är ett vitt streck. haha.

längtar till torsdag , skolavslutning ! halv året har bara svischat förbi !

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar