torsdag 3 juni 2010

17.19

You've got, the most unbelievable blue eyes I've ever seen. You've got, me almost melt away.

shena folket haha ! vädret är underbart och gör mig på toppen humör !

natten till idag spenderades till största delen med louise. vi skulle va vakna hela natten bestämde vi. vid 2 tiden så började vi krusa håret. sen vid halv fyra så drog vi till tb till några nior som tältade på skolgården. haha. vid kvart i sex åkte jag och lollo till donken och köpte frukost. sen tebaka te skolan och va där tills den började. då åkte jag och lollo hem och sen vidare till gropen. där fick vi natthumor så vi höll på att dö ! allt va skit kul och vi skrattade så vi fick kramp. så drog vi till fågelbacken med skolan. nå sammarbetsövningar.

så skulle lollo ner på stan och jag till min gammelmormor. mina ögon klarade knappt att vara öppna ! jag satt och sov nästan. när vi åkte därifrån mådde jag inte bra. så sov jag i bilen medans resten av familjen sprang in och handlade. då kom mamma ut med energidryck till mig. dom räddade min kväll kan jag säga. nu är jag på topp igen ! :-D

ikväll blire nog gropen igen ! haha sommaren är här !


solskyddsfaktor va e de ?


/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar