onsdag 19 maj 2010

22.36

Hjärtat slår hårt, helt utslagen. Jag vill höra andetagen.

hejsanhoppsan. idag vare ju ingen skola på dagen. så skönt !

vaknade , de va lite mulet väder. men så gick jag till affären och handlade åt mamma. asvarmt ! jag älskar värme ! sen gick jag hem och fixade mig och åt. sen kom theo och fredde. då cyklade vi och mötte jonte. va i gropen , sen började de åska. då åkte vi till tb.

vid fem började skolan. bara segt haha.

efter skolan , vid åtta , drog jag lollo max jonte och theo till gropen. så kom pu oxå. så badade jag och max haha ! sen kom fredde och hannes oxå. så gjorde vi en brasa. så drog max lollo jonte fredde och hannes. min pu:s och theos brasa blev skit bra haha !

på vägen hem med pu , så snacca jag med theo i tele. så skulle jag kolla om jag hade hans nycklar i cykelkorgen. och då ramlade jag med cykeln. årets första skrapsår , jippi ! haha, fan va kul de måste ha sett ut.

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar