fredag 14 maj 2010

12.22

Touch me.Take me to that other place. Teach me. I know I'm not a hopeless case.

hejhopp. de här är mitt 121 inlägg om ni ville veta. hihi.

lite dålig uppdatering här men jag får väll skriva om de senaste dagarna.

Onsdag:
skolan först , sen ner på stan med louise. så tog jag två hål i öronen till. blev riktigt nöjd ! så åkte vi hem och jag åkte och kollade på min systers klass rockshow. jätte duktiga va dom ! på kvällen så skulle jag hämta louise. sen när vi kom hem då va kim marcus och fredde hemma hos mig. så gick vi ut. senare på kvällen kollade jag fredde lollo och marcus tv hemma hos mig. skoj dag !

Torsdag:
L E D I G T ! sjukt skönt ! dagen spenderades hemma hos familjen a. på kvällen kollade jag lollo marcus och fredde på lilla jönssonligan hemma hos mig och mös. tihi. toppen dag den här med !

Idag:
ingen aning vad jag ska hitta på. men ikväll åker jag till pappa.

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar