söndag 23 maj 2010

22.20


Till mina hjärtegryn !

Mina älskade lillasystrar , ni är för söta ! Helt underbara och och mina, bara mina. Jag skulle kunna ge mitt liv för er , bara jag fick se er leva och vara glada. Varje morgon ligger jag och lyssnar på er när ni sitter och kollar på tv. Era skratt och leénden får stjärnorna att blekna. Jag vaktar er med mitt liv och är så grymt rädd om er så ni anar inte ! Varje gång ex du Thuvis säger till mamma att du ska cykla runt huset , då tänker jag , men hallå , de va inte längesen du låg i min famn och va en bebis. Du får inte gå runt huset hallå , du är för söt ! En ful gubbe kan komma och ta dig. Jag är nästan mer överbeskyddande mot er än vad mamma är ibland. Men de är bara för att jag älskar er ! Ibland är jag ganska dålig på att visa de , jag vet. Men jag är ju ändå eran storasyster , ni kan ju retas med mig ganska mycke ibland. Men dom stunderna bleknar i mot dom bra stunderna. Jag är ju livrädd när killarna börjar jaga Beccis nu. Jag ska låsa in dig din söta unge ! Och Thuvis , dina grymt blåa ögon. Du kommer krossa många pojkars hjärtan med dom.

Du får väll läsa de här beccis för Thuvis.

Jag älskar er mina småtjejer ! Ni&jag föralltid.

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar