torsdag 6 maj 2010

19.43

I wait for you.

shena. idag hade vi först biologi. sen hade vi idrott , dansa salsa. haha. ibland kan man ångra att man slutade dansa. men men.. haha de va ju ett tag sen men jag tycker de är så himla kul ! simon bjöd upp mig haha , så de blev vi som dansade.

sen hade vi en tipspromenad på 6-7 km.. inte kul ! jag,lollo&jocke gick ganska fort så de tog undefär en timme. men va drygt de är att gå i skogem. man måst typ kolla ner hela tiden så man inte snubblar på nån himla pinne eller nåt. haha ! lollo va nog värst med de. alla pinnar måste ha hoppat på henne när hon höll på att snubbla ett antal gånger stackarn. sen slutade vi.

när jag kom hem gick jag med mamma och hämtade thuva. eftersom mamma har opererat knät så tar de ett tag. så gck vi till affären. sen hem och baka till komfirmationen tills på söndag. mina bullar blev grymma !

så bestämde jag kvällsmat. korv och strips. kan inte stava till pommfritt haha !

nu ska vi snart kolla på new moon. har längtat efter att få se den filmen tihi.

kan man någonsin tröttna på denhär låten ?



/michis

2 kommentarer: