tisdag 23 mars 2010

20.18

You touched my heart you touched my soul. You changed my life and all my goals. And love is blind and that I knew when, my heart was blinded by you. I've kissed your lips and held your head. Shared your dreams and shared your bed. I know you well, I know your smell. I've been addicted to you.

hejsan. idag vare skola. fick reda på so provet. vg blev de. blev helt paff. trodde att jag hade mvg haha ! slutade halv ett. åkte ner på stan med lollo och köpte lite grejer. sen så fixade hon nya naglar på saras jobb (hennes låtsasmamma) , och jag tog bort mina. ganska skönt men man är lite handikappad utan om om jag ska va ärlig. sen skjussade sara hem mig till marcus. så hämtade jag thuva sen skjussade hon hem mig lollo&thuva.nattade jag thuva och sen satte jag mig här och lyssnade på musik. imorgon har vi spanska prov och jag måste nog plugga lite på de sen.

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar