söndag 4 april 2010

23.40

Hear this voice from deep inside. It's the call of your heart.

hej. super dålig uppdatering , jag ursäktar ! har bara inte haft lust att sätta mig vid datorn.

prao veckan va ganska rolig och så.

påsklovet har bara vart bra hitills. har haft kul med mina vänner. ni är för bäst , älskar er !

idag kom jonte&fredde till mig&lollo. sen åkte vi till tillberga. så drog vi till theo och dom skulle fixa jontes moppe. så kom hannes sen. så åkte jag lollo och fredde till hökåsen och åt pizza, sen till tillberga igen hem till theo. då hade alex kommit dit oxå. vi satt typ och snacca hela kvällen . danne kom ett tag oxå men skulle hem sen. skrattade som vanligt allihoppa haha ! nu sitter jag och lyssnar på musik. hare bra.

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar