torsdag 29 april 2010

18.08

Det gick inte över, jag ville tillbaks. Hjärtat ville fram och tillbaks. Det gick inte över, jag ville va kvar.

hello. skolan idag som vanligt. hade fysik prov. skit svårt ! handlade om typ speglar och linser och massa.

sen på idrotten hade vi dans , bugg haha ! man skulle dansa kille-tjej , och jag fick dansa med johannes. vi fick vg+ , grymma va vi ! HAHA ! nästa vecka skulle vi dansa salsa. och vill ni veta en sak som inte många vet om mig ? jag har dansat salsa när jag va mindre. jag och han som jag dansade med , vi tävlade mot såna som va typ 16 år, och vi va kanske nio år. och i sm , då kom vi tvåa. den ni ! tvåa i sm i salsa. haha , inte många som vet.

sen efter skolan så åkte jag hem , har inte gjort mycke. får väll se vad de blir sen.

/michis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar